Kan ik mijn bestelde wijnen/spirits ook zelf afhalen?
Ja, onze winkel bevindt zich in 2170 Merksem, Bredabaan nr. 764.
Er is een ruime parking voor onze klanten.
Wat zijn de leveringstermijnen?
Likor levert over heel België. We houden u op de hoogte van de verwachte levertijden in uw buurt.
Kan ik mijn bestelling wijzigen en/of annuleren?
Na de afronding van uw online bestelling, worden de wijnen/spirits gereed gemaakt voor verzending. Wil u toch een wijziging aanbrengen aan uw order, geef ons dan zo spoedig mogelijk contact op via +32 3 644 00 94 of hello@likor.be
Wat als mijn bestelling wijnen/sterke dranken beschadigd is?
Indien uw bestelling wijnen of sterke dranken van Likor zichtbaar beschadigd is toegekomen, dan heeft u het recht om het pakket te weigeren. De bezorger neemt vervolgens de beschadigde items terug naar ons depot. De beschadigde wijnen of sterke dranken worden vervangen en binnen de korst mogelijke termijn bij u thuis geleverd.
Wat als ik mijn bestelling beschadigde wijnen/sterke dranken heb aangenomen?
Neem dan best zo snel als mogelijk contact met ons op via +32 3 644 00 94 of hello@likor.be. We lossen het probleem zo spoedig mogelijk op.
De wijn smaakt jammer genoeg naar kurk, kan ik deze vervangen?
Likor vervangt de wijnen die aangetast zijn door kurksmaak. Breng de zo vol mogelijke fles met de originele kurk gerust naar onze winkel in Merksem en we vervangen deze met dezelfde wijn die op dat moment beschikbaar is, het jaartal kan verschillen. Likor betaalt de fles met kurksmaak niet terug maar vervangt ze.
Welke flessen vervangen we niet:
- Wijnen die hun frisheid verloren hebben door een té lange bewaartijd.
- Wijnen die uitgedroogd of geoxideerd zijn door te lang rechtop gestaan te hebben of blootgesteld werden aan te grote temperatuurschommelingen.
- Wijnen die niet bij Likor werden aangekocht.